- ب ب +

دو فرهنگ لغت آلمانی - فارسی دری منتشر می‌شود

فرهنگ لغت تصویری به زبان آلمانی - فارسی دری و فرهنگ لغت دانش‌آموزی به زبان آلمانی - دری به‌زودی در آلمان منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان، انتشارات Interkultura Bildungsverlag برای نخستین‌بار فرهنگ لغت تصویری ۱۰۰۰ کلمه‌ای به زبان آلمانی فارسی را منتشر می‌کند. این اثر با عنوان «۱۰۰۰ کلمه اول من» مصوری برای کودکان و بزرگسالانی است که می‌خواهند آلمانی را به شیوه‌ای تصویری و فعال یاد بگیرند.

فرهنگ لغت فارسی آلمانی شامل حدود ۱۰۰۰ کلمه از حوزه‌های موضوعی مختلف می‌شود و برای هر عبارت، خط اصلی و رونویسی آوایی به زبان آلمانی و فارسی نوشته شده است. این فرهنگ لغت تصویری برای کودکانی مناسب است که قصد یادگرفتن زبان فارسی را دارند. همچنین، می‌تواند برای والدین ایشان برای دوره و مرور کلمات قابل استفاده باشد.

انتشارات Interkultura Verlag کتاب «فرهنگ لغت دانش‌آموزی به زبان آلمانی دری» را منتشر می‌کند. این اثر شامل ۱۲۰۰ کلمه درباره موضوع مدرسه می‌شود که در ۲۴ دسته‌بندی مختلف طبقه‌بندی شده است.

واژگان بر اساس موضوع خاص انتخاب شده، تقسیم شده و بر اساس حروف الفبا مرتب می‌شوند. این امر از یادگیری، واژگان فنی به طور سیستماتیک و موضوعی خاص پشتیبانی می‌کند. این کتاب شامل تمامی اصطلاحات و طبقه‌بندی‌های رایج مدرسه در آلمان در ایالت‌های متفاوت است. شیوه یادگیری این کتاب خودآموز است و برای تمام سنین قابل استفاده خواهد بود.