- ب ب +

کتاب «قبیله برمودا» منتشر می‌شود/قصه ای ناگفته از قاره آمریکا

کتاب «قبیله برمودا» نوشته نجمه جوادی داستانی تاریخی در بستر واقعی است که توسط انتشارات جمکران به زودی چاپ و راهی بازار نشر می شود.
کتاب «قبیله برمودا» منتشر می‌شود/قصه ای ناگفته از قاره آمریکا

 

به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب «قبیله برمودا» نوشته نجمه جوادی داستانی تاریخی در بستری واقعی است که توسط انتشارت جمکران به زودی چاپ و راهی بازار نشر می‌شود.

طبق سخنان رهبری «کتاب خوب، یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است»؛ مطمئناً همه ما با تاریخی که غربی‌ها نوشته اند آشنا هستیم. تاریخی که در آن کلمپ کاشف قاره آمریکاست. اما واقعیت چیز دیگری است. دویست سال قبل از رفتن کلمپ به سرزمینی در آن سوی دریای تاریک، چینیان که بزرگترین کشتی‌های دریانوردی را در آن زمان داشته اند، به کمک دانشمندان مسلمان ایرانی به آن سرزمین سفر کردند و دین اسلام را برایشان به ارمغان بردند. بسیاری از قبایل با مکتب تشیع آشنا شدند. اعتقاد به مهدی موعود (عج) به عنوان منجی یکی از مهمترین اعتقادات این قبایل است.

در این کتاب در قالب رمان، داستان شگفت انگیز این قبیله در ۲۵۰ صفحه به رشته تحریر درآمده است و نویسنده به سراغ مردم این قبیله رفته و داستانی تاریخی نگاشته که در بستری واقعی مخاطب را به همراه دانشمندی به نام سیدعلی، به این سرزمین برده است و سرگذشتشان را روایت کرده است.

«قبیله برمودا» که حاصل کارگاه مهدویت به سرپرستی مریم بصیری است که به زودی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.