- ب ب +

برپایی همایش راه‌حل‌های قرآنی برای حل چالش‌های معاصر در مالزی

بنیاد مالزیایی وارثان امت اخلاص نشستی یک روزه را با موضوع راهکارهای قرآنی برای چالش‌های معاصر با حضور کارشناسانی از چند کشور جهان برگزار می‌کند.

به نقل از خبرگزاری مهر، بنیاد مالزیایی وارثان امت اخلاص (Yayasan Warisan Ummah Ekhlas ) نشستی را با موضوع راهکارهای قرآن برای مسائل معاصر برگزار می‌کند.

این بنیاد در پایگاه اطلاع‌رسانی خود نوشت: بعید است جهان پس از شیوع کرونا به دوران قبل از آن برگردد. از ژانویه ۲۰۲۰، بسیاری از روندهایی که در حال حاضر در اقتصاد جهانی در حال انجام است، تحت تأثیر این بیماری همه گیر تضعیف شده است. چنین تغییرات شدیدی ابهامات بیشتری را وارد زندگی مردم کرده و مردم از آنچه در آینده در انتظارشان است نگران هستند.

افراد با ابعاد مختلفی از چالش‌های زندگی روبرو هستند، از جمله چالش‌های مالی، شغلی، خانواده والبته چالش‌های اجتماعی و معنوی. آیا می‌دانیم که قرآن، به ویژه سوره سجده، برای این مسائل راه حل ارائه داده و می‌تواند به ما قدرتی بدهد که از این طوفان‌ها به سلامت عبور کنیم؟

بنیاد وارثان امت اخلاص همایش بین‌المللی قرآن ۲۰۲۲ را با موضوع «مقابله با چالش‌ها: راه حلی از سوره سجده» برگزار می‌کند تا راه حل‌هایی را در مواجهه با چالش‌های زندگی کشف کنیم: بیایید با شرکت در همایش جهانی قرآن ۲۰۲۲ راه حل‌ها را بهتر بشناسیم.

مرهینی یوسف، مدیر اجرایی این بنیاد گفت: این همایش جهانی قرآن آخرین برنامه بزرگ سال جاری است که راه حل‌هایی را در مواجهه با چالش‌های مختلف زندگی امروزی ارائه می‌دهد. وی افزود: انتظار می‌رود این همایش به جامعه کمک کند تا فرمولی را از کتاب خدا دریافت کنند و بدانند که قرآن راه حل مقابله با چالش‌های مختلف است. ما برای رویارویی با چالش‌های مختلف زندگی به نیروی درونی نیاز داریم.

در این همایش سخنرانان و کارشناسانی از شش کشور مالزی، اندونزی، بنگلادش، فلسطین، مصر و ایالات متحده حضور خواهند داشت.

این همایش فردا ۳ دسامبر ۲۰۲۲ (شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱) ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۸:۳۰ به وقت مالزی در سالن پردانا MITI، در کوالالامپور برگزار می‌شود.