- ب ب +

برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های رهبرانقلاب در اندونزی

به گزارش روابط عمومی موسسه انقلاب اسلامی، باهدف تبیین اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با همکاری مرکز اسلامی جاکارتا و با مشارکت دانشگاه‌های اندونزی ، سلسه همایش‌ها و نشست‌های علمی را در این موضوع برگزار می‌کند .
با توجه به علاقه‌مندی صاحب‌نظران و نخبگان اندونزی به اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب این همایش در پنج برنامه و سه نشست تخصصی در چندین دانشگاه این کشور ازجمله دانشگاه شریف هدایت الله جاکارتا، کالج صدرا جاکارتا، مرکز اسلامی جاکارتا و دانشگاه گاجا مادا شهر جوک جا، آغاز به کار می‌نماید .
معاون بین‌الملل دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اعلام این خبر افزود: اولین دور از این همایش‌های علمی با موضوع "تمدن نوین اسلامی در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی" با سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دانشگاه هدایت الله جاکارتا، برگزار می‌شود.
محسن پاک آیین در خصوص علت انتخاب این موضوع گفت: بعد از بررسی‌های طولانی و مذاکرات متعدد مرکز اسلامی جاکارتا با مسئولین و اساتید دانشگاه‌ها و علما و فرهیختگان اندونزی ، موضوع تمدن نوین اسلامی مورد استقبال قرار گرفت .
وی در خصوص موضوع نشست‌های آتی افزود: بیشترین درخواست دانشگاه‌ها و اساتید اندونزی، تبیین اقتصاد مقاومتی در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده است و به درخواست اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های اندونزی نشست‌های تخصصی" تمدن نوین اسلامی در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی" با محوریت مرکز اسلامی جاکارتا در دانشگاه‌های شهرهای مختلف اندونزی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است این همایش از امروز دوشنبه ششم آبان در جاکارتا برگزار می‌شود.