- ب ب +

نقد کتاب «اندیشه‌ی سیاسی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای»

کتاب «اندیشه سیاسی» درصدد است اندیشه سیاسی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) را با توجه به همه عوامل محیطی و محاطی که در شکل‌گیری به شخصیت علمی و عملی ایشان نقش داشته‌اند، تبیین نماید. این در شش فصل سامان یافته است که مشتمل بر نوآوری ها، گزاره ها و آموزه های ارزشمندی است.
به گزارش روابط عمومی موسسه انقلاب اسلامی ، نشست علمی نقد کتاب «اندیشه‌ی سیاسی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)‌» با حضور مؤلف کتاب آقای دکتر محمدمهدی اسماعیلی و ارائه نقد توسط حجت‌الاسلام و المسلمین استاد سیدسجاد ایزدهی و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی موسوی در روز سه‌شنبه 26/آذر/98 برگزار می‌گردد.
کتاب «اندیشه سیاسی» درصدد است اندیشه سیاسی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) را با توجه به همه عوامل محیطی و محاطی که در شکل‌گیری به شخصیت علمی و عملی ایشان نقش داشته‌اند، تبیین نماید. این در شش فصل و 216 صفحه سامان یافته است و توسط نهضت نرم‌افزاری وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی، در قطع رقعی به چاپ رسیده است .
این نشست به همّت دفتر نمایندگی قم مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این نشست می‌توانند مشخصات و تحصیلات خود را حداکثر تا روز دوشنبه 25/آذر/98 به شماره 09927738189 پیامک نمایند.